quarta-feira, 14 de fevereiro de 2018

NÃO ÀS EMPRESAS PREDATÓRIAS!

Falta de ética é característica óbvia dessas empresas. Então não falaremos a respeito. Há outros atributos inaceitáveis em pleno século XXI. Vamos a eles: 

1) seus valores, quando existem, são concorrenciais e focados em objetivos financeiros descolados dos interesses da sociedade; 
2) tratam clientes como idiotas e, na melhor das hipóteses, como estatísticas; 
3) abusam do poder econômico junto a agências regulatórias para obter de forma escusa um "salvo conduto" a práticas lesivas para acionistas, colaboradores e para o País; 
4) são deselegantes, grosseiras e desrespeitosas no atendimento; 
5) colocam à disposição do público serviços de call center para confirmar o quanto amam tratar a todos como palhaços, testando no limite a tolerância e a saúde emocional dos incautos que se tornam seus clientes e funcionários; 
6) investem obscenamente em marketing, o que ajuda a camuflar a falsa qualidade que propagandeiam; 
7) reagirão com escárnio, crítica e indiferença a este post. Não será pelo voto nas eleições deste ano que mudaremos tudo isso. Será menos como eleitores e mais como consumidores e colaboradores que obrigaremos essas empresas a se transformar. 

LEMBRE-SE: CONSCIÊNCIA TRANSFORMA A REALIDADE!

FONTE: ROGÉRIO CHÉR 

EM ESPERANTO

NE AL PREDATORAJ ENTERPRISOJ!
 
Manko de etiko estas evidenta karakterizaĵo de ĉi tiuj kompanioj. 
Tiam ni ne parolos pri tio. Estas aliaj neakcepteblaj atributoj en la 
21a jarcento. Ni iru al ili:

1) iliaj valoroj, kiam ili ekzistas, estas konkurencaj kaj enfokusigitaj 
al financaj celoj apartigitaj de la interesoj de la socio;

2) trakti klientojn kiel idiotojn kaj, plej bone, kiel statistikoj;

3) misuzi ekonomian potencon kun reguligaj agentejoj ekscii 
"sekuran konduton" al malutilaj praktikoj por akciuloj, 
dungitoj kaj la lando; 
 
4) estas nelegaj, krudaj kaj malresperaj en zorgo;

5) disponigi al la publikaj alvokoj-servoj por konfirmi kiom ili 
amas trakti ĉiujn kiel pajacoj, provante limigi la toleron kaj 
emocian sanon de la senŝanĝaj, kiuj fariĝas iliaj klientoj kaj 
dungitoj;

6) obscenamente investas en merkatado, kiu helpas al kamufli la 
falsan kvaliton ili propagas; 
 
7) reagos per mokado, kritiko kaj indiferenteco al ĉi tiu poŝto. 
Ne estos per balotado en la elektoj de ĉi tiu jaro, ke ni ŝanĝos ĉion. 
Estos malpli kiel balotantoj kaj pli kiel konsumantoj kaj dungitoj, 
ke ni devigos tiujn kompaniojn transformi.


REMEMBLE: KONDEKTO TRANSFORMAJ REALOJ!

Nenhum comentário:

Postar um comentário